MediaWatch

Columbus investerer i e-handel og CRM

Som et led i Columbus planer om at udvide inden for de nye forretningsområder har man opkøbt CRMHouse, der er distributør for Pivotal. Columbus vil sælge produkterne på de 23 markeder, hvor man i dag er repræsenteret, og en aftale indebærer, at man får eksklusivret til at distribuere og forhandle Pivotal i Rusland, Polen, Estland, Letland og Litauen, skriver Børsen.

Et nyudviklet integrationsmodul mellem Damgaards Axapta løsning og Pivotal forventes at give Columbus en række synergi-fordele med eksisterende produkter og give Columbus en styrket position indenfor Entreprise Ressource Planning.

CRM-markedet i Danmark er på 8-900 millioner kroner, og det vokser med 40 procent om året. Her forventer Columbus at opnå en markedsandel på 25 procent.

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs