MediaWatch

Columbus investerer i e-handel og CRM

Som et led i Columbus planer om at udvide inden for de nye forretningsområder har man opkøbt CRMHouse, der er distributør for Pivotal. Columbus vil sælge produkterne på de 23 markeder, hvor man i dag er repræsenteret, og en aftale indebærer, at man får eksklusivret til at distribuere og forhandle Pivotal i Rusland, Polen, Estland, Letland og Litauen, skriver Børsen.

Et nyudviklet integrationsmodul mellem Damgaards Axapta løsning og Pivotal forventes at give Columbus en række synergi-fordele med eksisterende produkter og give Columbus en styrket position indenfor Entreprise Ressource Planning.

CRM-markedet i Danmark er på 8-900 millioner kroner, og det vokser med 40 procent om året. Her forventer Columbus at opnå en markedsandel på 25 procent.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs