MediaWatch

Damgaard køber ProActive

ProActive har blandt andet udviklet e-handelsportalerne Gubi, Toycity, Boxman og Haburi, og ved at investere de 10 millioner i erfaringerne fra disse projekter, håber Damgaard på at opnå et stort vidensmæssigt afkast, skriver Børsen.

Ifølge Preben Damgaard og de to ejere af ProActive, Claus Topholt Pedersen og Max Sejbæk, bliver der ikke tale om, at de to selskaber skal fusionere, men blot et strategisk samarbejde, som på den ene siden skal give Damgaard en føling med udviklingen i den digitale økonomi, og på de anden side, vil ProActive bedre kunne læne sig op af Damgaards produkter, når de laver nye udviklingsopgaver for kunderne.

Mere fra MediaWatch

Heartbeats udpeger ny ledelse efter Le Gammeltofts exit

Adm. direktør og stifter af Heartbeats forlod medieselskabet i sidste uge. Finansdirektør i Aller Media bliver midlertidig direktør i selskabet, mens Heartbeats’ chefredaktør, vicedirektør og kommerciel direktør skal stå for at videreudvikle mediebrandet.

Medieklummen: Det smalle forlig er en plet på en ny ministers cv

Moderniseringen af Public Service Puljen og lukning af 24syv vil give et ”klatvist støttecirkus”, og kulturbidraget skulle have været klappet af med OECD, inden det blev en del af aftalen. Ugens klummeskribent kalder den nye medieaftale en plet på Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensens cv.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs