MediaWatch

Framfab køber dansk reklamebureau

Framfab vil gerne have markedsført de hjemmesider, som man har lavet for kunderne, så der kommer mere trafik på siderne. Omvendt bliver de traditionelle bureauer i højere grad mødt med ønsker fra kunderne om varer, som de ikke er i stand til af levere. Derfor giver en kombination af Framfabs Internet-kompetencer og reklamebureauet Halbye Kaag og Partners nogle spændende muligheder for samarbejde, og den forretningsmodel vil Framfab arbejde videre med, udtaler Tim frank Andersen, der er VP for International Sales & Marketing hos Framfab.

Ifølge Steen Halbye, der er administrerende direktør for Halbye, Kaag og Partners, vil en kombinaion af kompetencerne i det traditionelle reklamebureau og Internetvirksomheden skabe et unikt set-up, som er forberedet på fremtidens krav, skriver Jyllands Posten.

Mere fra MediaWatch

Koda opponerer mod ny musikpolitik i DR

Nye retningslinjer i DR betyder, at kommercielt udgivet musik som udgangspunkt ikke længere skal bruges i programmer. Men public service-stationen bør have fokus på andet end katalog-musikken, mener Kodas adm. direktør.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs