Framfab vil gerne have markedsført de hjemmesider, som man har lavet for kunderne, så der kommer mere trafik på siderne. Omvendt bliver de traditionelle bureauer i højere grad mødt med ønsker fra kunderne om varer, som de ikke er i stand til af levere. Derfor giver en kombination af Framfabs Internet-kompetencer og reklamebureauet Halbye Kaag og Partners nogle spændende muligheder for samarbejde, og den forretningsmodel vil Framfab arbejde videre med, udtaler Tim frank Andersen, der er VP for International Sales & Marketing hos Framfab.
Ifølge Steen Halbye, der er administrerende direktør for Halbye, Kaag og Partners, vil en kombinaion af kompetencerne i det traditionelle reklamebureau og Internetvirksomheden skabe et unikt set-up, som er forberedet på fremtidens krav, skriver Jyllands Posten.
Mere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.