MediaWatch

Online salg ændrer detailhandlen

Denne voldsomme vækst, kombineret med introduktionen af ECU'en i 2002, vil dramatisk ændre landskabet for den eurpopæiske detailhandel.

Det fremgår af en ny rapport fra Forrester Research, "Retail's Pan-European Future", der forudser, at internets udvikling til en effektiv salgskanal vil ændre den europæiske detailhandel til et marked, hvor alle aggressivt sælger til hinanden på tværs af landegrænserne - online såvel som offline.

Læs mere i næste nummer af Nyhedsbrevet MediaWatch.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs