Navision har ikke tænkt sig at springe ud i det helt store kapløb om at tilbyde Wap-baserede tjenester, førend kunderne giver udtryk for behov herom. Indtil videre har man integreret nogle Wap-løsninger til Navision, men der er ifølge Navisions økonomidirektør, Lars P. Hamann, endnu ikke tale om deciderede Wap-produkter, skriver Børsen.
Navision holder naturligvis øje med de nye tendenser i branchen, som for eksempel Wap, men første prioritet er det som økonomidirektøren kalder paradigmeskiftet fra den desk-top baserede løsning til den ægte e-business-arkitektur.
Mere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.