MediaWatch

Interflora på Internettet er et hit

Interflora i Danmark, der er et internationalt samarbejde om bestilling og udbringning af blomsterbuketter, modtog sidste år cirka 5.000 besøgende på mors dag.

Overraskende nok når den mindre traditionelle danske udgave af Valentins dag op i nærheden af samme antal bestillinger, hvilket ifølge markedschef Jan Oppermann fra Interflora kan tilskrives, at netkunder i højere grad er med på nye strømninger, skriver Berlingske Tidende.

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs