MediaWatch

StepStone melder klar til Børsen

StepStone regner med at være klar til at blive noteret på børserne indenfor de næste 2-3 måneder, skriver Jyllands Posten.

Provenuet fra aktieemissionen, der ventes at indbringe omkring én milliard, skal anvendes til markedsføring og opkøb i de mange lande, hvor StepStone allerede er etableret. Sidste år skød investorerne omkring 700 millioner kroner i StepStone til at markedsføre brand’et StepStone og til opkøb, og de er allerede brugt.

StepStones ambition er at nå en markedsandel på 25 procent inden udløbet af 2003 indenfor jobformidling, hvor den samlede markedsomsætning ventes at beløbe sig på over 10. milliarder kroner. Jobportalen har allerede afdelinger i England, Norge, Danmark, Sverige, Tyskland, Frankrig, Belgien og Italien.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs