8.000 gæster er inviteret til en hangar på Holmen i København, hvor Gubi-folkene har fået kgl. solodanser Alexander Kølpin til at skabe en forestilling, der symboliserer portalen som åbningen mellem urtid og fremtid.
Gubi.com lanceres som et mærkevarehus på nettet indenfor områderne mode, legetøj, parfume og vine. Gubi.com vil fra starten tilbyde mærker som Dolce & Gabbana, Phillipe Starck, Brio, Chr. Dior m.m.
Hvis man er bagud med julegaverne lægger Gubi.com ud med at tilbyde levering af bestilte varer i Hovedstadsområdet indenfor 5 timer.
For at sætte skub i trafikken tilbyder Gubi.com 200 kr i bonus, hvis man tilmelder sig inden 15. december.
Mere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.