MediaWatch

Gubi.com lanceres onsdag med kæmpe-event

8.000 gæster er inviteret til en hangar på Holmen i København, hvor Gubi-folkene har fået kgl. solodanser Alexander Kølpin til at skabe en forestilling, der symboliserer portalen som åbningen mellem urtid og fremtid.

Gubi.com lanceres som et mærkevarehus på nettet indenfor områderne mode, legetøj, parfume og vine. Gubi.com vil fra starten tilbyde mærker som Dolce & Gabbana, Phillipe Starck, Brio, Chr. Dior m.m.

Hvis man er bagud med julegaverne lægger Gubi.com ud med at tilbyde levering af bestilte varer i Hovedstadsområdet indenfor 5 timer.

For at sætte skub i trafikken tilbyder Gubi.com 200 kr i bonus, hvis man tilmelder sig inden 15. december.

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs