MediaWatch

Trends fra Sverige

Figuren viser de mest besøgte sites af svenske internetbrugere i alderen 24-34 år. Som det ses er domænet msn.com det mest besøgte site gennem perioden. En anden ting der er værd at bemærke er, at fire ud af de ti mest besøgte sites er udenlandske.
I August + September er msn.se kommet ind på top 10, hvilket er et udtryk for, at Microsoft-portalens svenske søster er kommet i gang i Sverige.

Dette viser også, at de vigtigste sites i Sverige ikke nødvendigvis er svenske når vi taler om at kunne eksponere svenske brugere for bannere / budskaber.

Ser man på en overordnet demografisk rapport over de ti mest besøgte sites på internettet af svenske brugere, vil man opleve, at Passagen Netværk er på en flot andenplads set over hele internet universet, og at Passagen Netværk er det mest besøgte sted for personer i aldersgruppen 25 - 34 år.

Figuren ved siden af illustrerer de overordnede sites på konsolideret niveau, hvilket vil sige at det er hovedsitets unikke besøg plus de underdomæner, der er tilknyttet hovedsitet.

Systemet måler unikke besøg, hvilket skal forståes på den måde, at det er individuelle personer i den nævnte målgruppe, der har besøgt sitet.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs