MediaWatch

Danskerne positive over for TV-sponsorater

Det viser en undersøgelse, som ACNielsen AIM har lavet. 55 procent fandt i undersøgelsen, at Fujitsus og Electric Citys sponsorering af Tour de France er en god idé/ meget god idé. Kun syv procent fandt ideen dårlig eller meget dårlig.

“Blandt de yngre danskere mellem 13 og 34 år fandt 73 procent, at Tour-sponsoreringen er en god/meget god idé, siger Helle Skovbæk, analyseafdelingen på TV 2/REKLAME.

Godt 60 procent fandt, at TV-sponsorering generelt er en god/meget god idé. Hvilket bekræfter den positive holdning i tidligere undersøgelser. 11-12 procent fandt, at TV-sponsorering er en dårlig idé.

Mere fra MediaWatch

Heartbeats udpeger ny ledelse efter Le Gammeltofts exit

Adm. direktør og stifter af Heartbeats forlod medieselskabet i sidste uge. Finansdirektør i Aller Media bliver midlertidig direktør i selskabet, mens Heartbeats’ chefredaktør, vicedirektør og kommerciel direktør skal stå for at videreudvikle mediebrandet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs