MediaWatch

TV2 starter priskrig

Det ekspanderende marked burde i teorien have afdæmpet TV2s faldende markedsandel fra 66 pct til 60 pct. Reklamedirektør Henrik Dyring siger, at TV2s problemer især opstod i april, der traditionelt er en stor måned for kanalen. Set over årets første fire måneder er markedet derfor stagnerende. Nu lancerer TV 2 en mere aggressiv prispolitik over for TV3 og TvDanmark, der muligvis varer hele året.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs