MediaWatch

Husstandsreklame taber slagkraft?

"Post Danmark erkender, at den adresseløse forsendelse har tabt slagkraft, skriver Jyllandsposten. I dag skriver Børsen i en overskrift, at danskerne er vilde med trykssagsreklame og henviser til en konference om ""Reklamens værdi og virkemidler"". Parallelt med konference offentliggør Forbrugerkontakt en ny analyse om danskernes holdning til reklame. Medieforsker Preben Sepstrup siger i hæftet til denne analyse, at der er en verden til forskel på den almindelige danskers holdning til tryksagsreklame og de negative holdninger og meninger, der ofte luftes i den offentlige debat. Konferencen i dag har bl.a. kultruministerne og og forbrugerombudsmanden som debatører"

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs