MediaWatch

Husstandsreklame taber slagkraft?

"Post Danmark erkender, at den adresseløse forsendelse har tabt slagkraft, skriver Jyllandsposten. I dag skriver Børsen i en overskrift, at danskerne er vilde med trykssagsreklame og henviser til en konference om ""Reklamens værdi og virkemidler"". Parallelt med konference offentliggør Forbrugerkontakt en ny analyse om danskernes holdning til reklame. Medieforsker Preben Sepstrup siger i hæftet til denne analyse, at der er en verden til forskel på den almindelige danskers holdning til tryksagsreklame og de negative holdninger og meninger, der ofte luftes i den offentlige debat. Konferencen i dag har bl.a. kultruministerne og og forbrugerombudsmanden som debatører"

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs