MediaWatch

TV2 truet

Det er et faktum, som TV 2 og vi politikere må se i øjnene. Men formentlig vil hele TV-reklamemarkedet ændre sig væsentligt, fordi digitalt TV også betyder en helt anden måde at se TV på. TV 2 peger i sin VISION 2000 på, at finansieringen af den digitale opbygning er et uløst problem, som ikke kan klares med den nuværende finansiering. - Vi må have afklaret indholdet i en ny TV 2-kanal og ikke mindst finansieringen af den. Det vil vi drøfte i forhandlingerne om den nye mediepolitiske aftale, der skal gælde fra 2001, sagde ministeren.

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs