- Alene siden nytår er andelen af TV3-husstande øget fra 64 pct. til 68 pct. Det betyder, at over 200.00 nye seere kan følge med i TV3s programudbud. Årsagen til den hurtige vækst skal formentlig findes i TV3s succesrige 4. kvartal 1998, der var det næstbedste i kanalens historie. Mange seere uden TV3 oplevede i efteråret, at deres kollegaer og naboer talte om Robinson Ekspeditionen og Brøndby i Champions League. Nu vil de være sikre på selv at kunne se med, siger adm. direktør Christian Samsø, TV3.
Mere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.