MediaWatch

Sponsering af TV kulegraves

Loven var tænkt som et supplement til indtjeningen, men har udviklet sig til en konstant grænseafprøvning fra de to stationers side. Kulturministeren er indstillet på, at der må ske en undersøgelse af området. Hun mener at sponsering i stigende grad anvendes til skjult reklame. Brian Mikkelsen, Konservative , mener, at reglerne er lidt tåbelige og jomfrunalske, men de skal overholdes. Mikkelsen foretrækker selvkontrol, og ministeren er enig, for det tvinger kanalernes ledelse til hele tiden at drøfte, hvor grænserne går.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs