MediaWatch

Robinson er en guldgrube

Programmet er blevet en begivenhed med al den presseomtale, siger medieforsker Frands Mortensen. Robinson er interessant for annoncørerne på grund af de høje seertal, og fordi programmet tiltrækker folk, der ellers sjældent er inde og se TV3. Det giver ekstra dækning og det er et vigtigt mål for os, siger Johan Boserup, TV-director på mediabureauet TMP.

Programmet er blevet en begivenhed med al den presseomtale, siger medieforsker Frands Mortensen. Robinson er interessant for annoncørerne på grund af de høje seertal, og fordi programmet tiltrækker folk, der ellers sjældent er inde og se TV3. Det giver ekstra dækning og det er et vigtigt mål for os, siger Johan Boserup, TV-director på mediabureauet TMP.

Mere fra MediaWatch

En ny medieaftale kan være på trapperne

Medieordførerne fra stort set alle partier i Folketinget er kaldt til møde uden bagkant onsdag eftermiddag. Med udsigt til sommerferie om få uger spidser de månedlange forhandlinger om en ny medieaftale til. Flere forventer, en aftale kan lande de kommende dage. Men der er stadig uenighed om afgørende spørgsmål, erfarer MediaWatch.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs