MediaWatch

Aller kritiserer ministerier for manglende magasin-abonnementer

Aller-chef mener, det er problematisk, at ministerierne stort set ikke abonnerer på danske magasiner - særligt mediehusets egne udgivelser. Ministerierne vil ikke svare på kritikken.

Foto: Jonas Olufson

Det flyder ikke ligefrem med danske magasiner i de danske ministerier. Aktindsigter i ministeriernes medieabonnementer viser, at der i 19 af landets ministerier samlet er ni licenser på danske magasiner, som enten er print eller digitale.

Det vækker bekymring hos Aller Media, som er Nordens største udgiver af uge- og månedsblade. Her retter Dorthe Kandi, mediechef for Kvindeliv - tre af Allers kvindemagasin-brands - kritik af ministerierne for ikke at orientere sig bredt i de danske medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Øgede krav til søgemaskiner trådt i kraft

Markedsføringsloven er blevet revideret. ”Ændringerne af markedsføringsreglerne vil blandt andet gøre det lettere for forbrugerne at navigere på de digitale markeder,” siger vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs