
En ny analysechef og analysemedarbejder skal styrke Danske Mediers indsats på området, fremgår det af et jobopslag på brancheforeningens hjemmeside.
”Frie, uafhængige medier spiller en nøglerolle i vores demokrati, og derfor har vi brug håndfast viden om det samfund, vi er en del af og medievaner hos de borgere, vi betjener. Og nok så vigtigt har de netop overståede medieforhandlinger vist en overraskende mangel på indsigt i mediebranchen og den voldsomme konkurrence, private medievirksomheder er udsat for fra ikke mindst techgiganterne,” skriver adm. direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, på LinkedIn.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app