MediaWatch

Ny direktør for Danske Medier skal have fokus på techkoncerner

Arbejdet med at sikre de publicistiske mediers rammer i konkurrencen med techkoncerner bliver en hovedopgave for den Danske Mediers nye direktør, Mads Brandstrup, siger formand Jesper Rosener.

Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Den politiske tæft og netværket på Christiansborg har vejet tungt i ansættelsen af Mads Brandstrup som ny adm. direktør for Danske Medier.

Det fortæller medieorganisationens bestyrelsesformand, Jesper Rosener, der uddyber, at det især er mediernes konkurrencesituation over techkoncerner som Google og Facebook, den nye frontfigur skal stille ind på.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs