MediaWatch

Ny direktør for Danske Medier skal have fokus på techkoncerner

Arbejdet med at sikre de publicistiske mediers rammer i konkurrencen med techkoncerner bliver en hovedopgave for den Danske Mediers nye direktør, Mads Brandstrup, siger formand Jesper Rosener.

Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Den politiske tæft og netværket på Christiansborg har vejet tungt i ansættelsen af Mads Brandstrup som ny adm. direktør for Danske Medier.

Det fortæller medieorganisationens bestyrelsesformand, Jesper Rosener, der uddyber, at det især er mediernes konkurrencesituation over techkoncerner som Google og Facebook, den nye frontfigur skal stille ind på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs