MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Folketingsvalget blev udskrevet, statsministeren indledte valgkamp ved pressetræf, og forinden blev digital nulmoms vedtaget. Alt det og meget mere i ugens overblik over de største begivenheder i Mediedanmark.

Lars Løkke Rasmussen. | Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix

Endnu en uge er kommet og gået, og inden vi tager afsked med årets 19. uge, får du her overblikket over, hvad der har rørt sig i mediebranchen.

Største nyhed – ikke bare for mediebranchen, men i det hele taget – landede tirsdag. Her skød statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) gang i en lige over fire uger lang valgkamp, da han udskrev valg til Folketinget. Det skal afholdes 5. juni.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs