MediaWatch

Lead Agency forbedrer indtjening i år med udskiftning i ejerkredsen

Omsætningen faldt, mens bundlinjen blev næsten fordoblet sidste år hos kommunikationsbureauet Lead Agency, der bl.a. brugte sidste år på at etablere en ny ejerkreds.

Tidligere tv-sært Søren Kaster har været direktør for Lead Agency siden 2016 og ejer i dag halvdelen af selskabet.

Bundlinjen blev styrket i et år med pres på omsætningen hos bureauet Lead Agency. Det fremgår af en pressemeddelelse fra bureauet.

Omsætningen faldt knap 3 mio. kr. til 34,2 mio. kr. mod 37 mio. kr. i 2017. Årets resultat før skat endte på knap 1,8 mio. kr. mod 1 mio. kr. i 2017. Årsresultatet blev 1,3 mio. kr. - næsten en fordobling i forhold til 2017.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs