MediaWatch

Data-aftale sikrer overblik over online annoncer

En ny aftale mellem Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation om dataindsamling fra online annoncering skal fungere som ramme for samarbejdet mellem medier og mediebureauer.

En ny aftaleskabelon udarbejdet af Danske Medier og Kreativitet & Kommunikation skal skabe klarhed over, hvilke data der må indsamles i online annoncer, og hvem må man dele de data med.

Aftalen om indsamling af data skal fungere som en ramme for samarbejdet mellem medier og mediebureauer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs