MediaWatch

Snapchat satser yderligere på mediefunktion

Det sociale tjeneste Snapchat har ansat ny leder til videreudvikling af initiativet Discover, som lader medievirksomheder dele historier og indhold til mere end 100 millioner brugere.

CNN, Daily Mail, Vice, ESPN og National Geographic er blandt de virksomheder, som allerede har taget Snapchats medieinitiativ Discover til sig. 

Satsningen blev lanceret i januar, og det ser ud som om, Snapchat tror på konceptet. I hvert fald har de ansat en ny strategisk leder til at videreudvikle Discover, skriver Variety.

Den nye chef, hedder James Veraldi er medstifter af multi-platform-mediet Fullscreen.

Discover lader medievirksomheder lægge historier ud bestående af en kombination af video, billede, lyd og tekst til mere end 100 millioner brugere. Indholdet vil være tilgængeligt i op til 24 timer.

Almindelige Snapchat beskeder forsvinder efter 10 sekunder.   

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs