
I et langt notat til medarbejderne har den adm. direktør for Washington Post, Frederick Ryan, Jr., orienteret om ’rigets tilstand’ på avisen, der siden Amazon-stifter Jeff Bezos opkøb af avisen i sensommeren 2013 har gennemgået både et redaktionelt og digitalt hamskifte.
Ifølge Frederick Ryan, som Jeff Bezos ansatte for et halvt år siden som den første direktør i 75 år, der ikke var en del af Graham-familien, som ejede avisen før Bezos, begynder resultaterne af det arbejde at vise sig. Sidste måned nåede trafikken til Washington Posts digitale kanaler op på 48 mio. unikke brugere, hvoraf de 31 mio. var på mobile enheder.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app