MediaWatch

Buzzfeed-chef til NYT: Gør avisen til dyrt luksusprodukt

Direktøren for netmediet Buzzfeed giver i et interview sit besyv med om New York Times fremtid. Lad være med at sætte en slutdato for printavisens levetid, men sæt priserne op.

Selvom der ikke er sat dato på, har New York Times allerede for flere år siden erkendt, at printavisen lever på lånt tid. Det vil dog være en forkert beslutning at fremskynde processen med at afvikle papiret, lyder det fra det fremadstormende netmedie Buzzfeeds adm. direktør Jonah Peretti. Det skriver The Atlantic.

Da New York Times’ interne innovationsrapport sidste år blev lækket, var det blandt andet Buzzfeed, som New York Times erkendte havde overhalet på den digitale bane.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs