MediaWatch

EB: Radiokanal skal levere gennembruddet for streamet marked

DR’s P7 Mix har allerede vist noget af vejen, men med avisens egen nye radiokanal vil Ekstra Bladet levere gennembruddet for streamet radio, siger adm. redaktør, Ole Sloth.

Foto: Carsten Snejbjerg

Ekstra Bladets seneste satsning, internet-radiokanalen Ekstra Bladet Radio, skal agere brohoved for streamet radio og være den kanal, der skaber et ryk ind i bilerne.

Sådan lyder mediehusets strategi for kanalen, som går i luften i dag kl. 12.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Pluto TV udfordrer streamingmarkedet med gratis indhold

Efter et milliardopkøb i 2019 er det gået stærkt for Pluto TV, der for ni år siden blev skabt i et ”snusket varehus” i Los Angeles. Nu har den gratis streamingtjeneste gjort indtog i Norden. Partnerskab med Viaplay giver store forventninger allerede på kort sigt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs