MediaWatch

Krab-Johansen: Print-annoncemarkedet viser positive takter

I årets første to måneder har annoncemarkedet for print vist bedre takter end ventet, og det giver håb om bedre tider på det pressede printmarked, siger Børsens adm. direktør og chefredaktør, Anders Krab-Johansen.

Foto: PR-foto

Annoncemarkedet for print har i årets to første måneder overrasket Dagbladet Børsen positivt.

"Vi har kun to fulde måneder at forholde os til, men det er ret interessant, at print performer bedre end ventet," siger Anders Krab-Johansen, adm. direktør og chefredaktør i Dagbladet Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs