MediaWatch

TV 2 lukker reklameomsætning for "betragteligt over en mia."

Reklamefinansieret tv er ikke helt afgået ved døden endnu, konstaterer TV 2-koncernen, der i sidste uge lukkede årsaftaler for et stykke over én mia. kr. - mere end i 2014.

Foto: Jan Dagø/Polfoto

Tv-selskabernes vigtige årsaftaler med annoncemarkedet om reklamekøb i hele 2015 kom i hus i sidste uge.

Nu kender de kommercielle tv-selskaber en del af reklameomsætningen i 2015, og de har fornemmet stemningen hos annoncører og bureauer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs