MediaWatch

Stewart-exit svækker Comedy Central kommercielt

Med Jon Stewart's afgang står Comedy Central på en gang svækket kreativt og kommercielt i primetime og skal nu kæmpe for kerneseerne og indtjeningsunderlaget, skriver AdAge.

Foto: Darren Calabrese/AP/Polfoto/Arkiv

Tv-vært Jon Stewart meddelte forleden, at han efter 16 år forlader 'The Daily show' på Comedy Central, når hans kontrakt udløber. Det sker til september.

Siden Jon Stewart blev vært for The Daliy show i 1999 og udviklede programmets tone og format, har Comedy Central nydt godt af flere nye seere - og med dem flere annoncører.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

En ny medieaftale kan være på trapperne

Medieordførerne fra stort set alle partier i Folketinget er kaldt til møde uden bagkant onsdag eftermiddag. Med udsigt til sommerferie om få uger spidser de månedlange forhandlinger om en ny medieaftale til. Flere forventer, en aftale kan lande de kommende dage. Men der er stadig uenighed om afgørende spørgsmål, erfarer MediaWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs