MediaWatch

Huffington Post åbner down under

Arianna Huffington og AOL fortsætter Huffington Posts kraftige internationale ekspansion. Landeudgaver i yderligere tre nye lande er på vej.

Arianna Huffington

I årets andet kvartal siger Huffington Post g’day  til australske læsere. Det skriver Mashable.

Netmediet, der blev startet af chefredaktør Arianna Huffington i 2005 og solgt til AOL i 2011, har i de seneste år bredt sig til blandt andet Canada, Storbritannien, Tyskland og Frankrig, og sidste år kom også Indien med. Nu er det så australierne, der kan se frem til en lokal version. Det sker i samarbejde med Fairfax Media, der står bag aviserne Sydney Morning Herald og The Age samt en række magasiner og radiostationer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs