MediaWatch

Så mange så Super Bowl på TV3+

Flere danskere holdte sig vågne til den sene finale natten mellem søndag og mandag, end da TV3+ sidste år sendte Super Bowl-finalen, mens seertallet i USA og de dyre pausereklamer satte rekord.

Foto: Brynn Anderson/AP/Polfoto

TV3+ forbedrede seertallet, da kanalen sendte årets Super Bowl.

I alt stillede 124.000 natteravne ind til første halvleg af kampen mellem New England Patriots og Seattle Seahawks, der blev sendt natten mellem søndag og mandag. Det svarede til en share på 52 pct., skriver TV3 i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs