MediaWatch

BT melder sig ind i viral-kampen

Med viral-siden Bite.dk, der blandt andet spiller på populær swipe-funktion, går BT ind i kampen om virale kliks. Indholdet leveres af tidl. chefredaktørs nye produktionsselskab.

Foto: Pr-foto

Fynske Medier, Egmont og Ekstra Bladet får endnu en konkurrent i kampen om de virale kliks. BT lancerer nemlig i dag en beta-version af deres bud på en viralside kaldet Bite.dk, skriver huset i en pressemeddelelse.

Ambitionen med Bite.dk er at tilbyde læserne en "utraditionel tilgang til nyheder og underholdning". Siden er udviklet til mobilen som den primære brugerfalde qua sine korte formater, der kredser over emner såsom guides til stil, gadgets, film, tv-serier, kendte, sex, fænomener, karriere og voksenlivet generelt, skriver BT.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs