MediaWatch

Fagfolk: Her er Europas mest innovative medier

I en branche, der kæmper for at tilpasse til digital virkelighed og finde nye forretningsmodeller, er der lyspunkter. Fagfolk giver bud på, hvor mediebranchens innovation kommer fra.

Hollandske De Correspondent

Spørger man fagfolk, så er der masser af grøde i den europæiske mediebranche, når det kommer til innovation. Det har EU-mediet Euractiv gjort.

Det gælder blandt andre stifteren af værktøjet Storify til at integrere indhold fra sociale medier i artikler, Xavier Damman.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Med ny rabatordning vil Politiken nå de unge

Den klassiske Politiken-læser er allerede dækket ind med Politiken Plus-rabatordningen, lyder det fra forretningsudvikleren bag nyt alternativ. Formålet bag Minus-løsningen er en kombination af kundepleje og -fastholdelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs