MediaWatch

Metronome rokerer rundt til digitalt sats og ansætter nye

Året starter bl.a. med ny programchef, en ny stilling som udviklingschef og fire nye producenter hos Metronome, der samtidig opretter en digital afdeling.

De ansatte hos Metronome vil møde massevis af nye ansigter og gamle med nye titler i den kommende tid. Produktionsselskabet udvider bl.a. med en ny digital afdeling, skriver det i en pressemeddelelse.

Ifølge adm. direktør Kent Nikolajsen møder selskabet stigende efterspørgsel fra kunder om også at levere rent indhold specifikt til digitale platforme. Derfor bliver selskabets hidtidige programchef, Tine Bendix, ind som indholdschef i den nye digitale afdeling, mens kommerciel chef Sofia Wulff bliver afdelingens anden chef med fokus på salg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs