MediaWatch

Fynske Medier: Gul og Gratis-opkøb i tråd med storfusion

Fynske Mediers køb af Nordjyskes andel af Gul og Gratis harmonerer med de digitale ambitioner i Jysk Fynske Medier, fortæller adm. direktør i Fynske Medier, der ikke vil afvise, at de skruer ambitionerne for sitet op.

Fynske Mediers overtagelse af 100 pct. af aktierne i annoncemarkedet Gul og Gratis flygter ikke bare med selskabets egne aggressive digitale ambitioner. Opkøbet harmonerer også med ambitionerne for det regionale bunkebryllup mellem Fynske Medier, Syddanske Medier og Jyske Medier, der fusionerer under navnet Jysk Fynske Medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs