MediaWatch

Fynske Medier: Gul og Gratis-opkøb i tråd med storfusion

Fynske Mediers køb af Nordjyskes andel af Gul og Gratis harmonerer med de digitale ambitioner i Jysk Fynske Medier, fortæller adm. direktør i Fynske Medier, der ikke vil afvise, at de skruer ambitionerne for sitet op.

Fynske Mediers overtagelse af 100 pct. af aktierne i annoncemarkedet Gul og Gratis flygter ikke bare med selskabets egne aggressive digitale ambitioner. Opkøbet harmonerer også med ambitionerne for det regionale bunkebryllup mellem Fynske Medier, Syddanske Medier og Jyske Medier, der fusionerer under navnet Jysk Fynske Medier.

Det siger Jesper Rosener, adm. direktør i Fynske Medier til MediaWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs