MediaWatch

Børsen trykker ’Play’ først i det nye år

Børsen Play er først og fremmest tænkt til mobilen, siger chefredaktør Anders Krab-Johansen om tv-satsningen, der skal i luften i det nye år. Avisen har allerede plukket de første medarbejdere.

”Det vigtige er i mine øjne, at der her produkt ikke er set før."

Sådan siger chefredaktør og adm. direktør for Børsen, Anders Krab-Johansen, om tv-satsningen Play, som avisen har luret på gennem de seneste mange måneder. Det har MediaWatch tidligere kunnet fortælle, men nu løfter avisen for første gang på låget for, hvad satsningen skal tilbyde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Inddrag brugerne i din personalisering

Personalisering er ikke en invasion af redaktionel selvstændighed, hvis vi selv tager ansvar for, hvordan det implementeres - men alligevel ender personaliseret indhold ofte i bjælke 13 på websitet. Sådan lyder det fra ugens klummeskribent Malte Jørstad, som giver et par råd til at gøre oplevelsen nemmere for både medie og modtager.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs