Radius ansætter kreativ direktør
Radius Kommunikation har ansat Jeppe Veddinge, 40, i en nyoprettet stilling som kreativ direktør fra 1. april.
Jeppe Veddinge, der er tidligere partner i Geelmuyden Kiese, skal styrke rådgivningskompetencerne inden for især markedskommunikation samt bidrage til den fortsatte vækst i virksomheden, skriver Radius i en pressemeddelelse.
Jeppe Veddinge er uddannet cand.comm. og har 15 års erfaring som konsulent. Heraf har han arbejdet ti år hos kommunikatimions- og rådgivningsvirksomheden Geelmuyden Kiese, hvor han var partner fra 2006.
“Vi oplever stor efterspørgsel inden for markedskommunikation og udviklingen af kreative koncepter for både virksomheder og i kampagnesammenhænge på tværs af traditionelle og sociale medier. Jeppe skal være med til at forløse det potentiale, som allerede er i organisationen og samtidig være med til at sikre, at vi vokser inden for dette område,” siger Christian Wulff Søndergaard, adm. direktør i Radius Kommunikation A/S.
Efter to mere magre år markerede 2013 et økonomisk vendepunkt for Radius Kommunikation, hvis kunder bl.a. tæller McDonalds, Spies Rejser og Microsoft Danmark.
Bureauets toplinje målt som bruttoavance steg knapt 2 mio. kr. til 31 mio. kr., mens resultatet før skat steg 3 mio. kr. til 3,1 mio. kr.
Væksten kommer, ifølge ledelsesberetningen, bl.a. fra en markant kundetilgang på 30 nye kunder.
Radius Kommunikation hæver bundlinjen
Radius skal sælge ny "mobilpung"
Relaterede artikler:
Radius Kommunikation hæver bundlinjen
For abonnenter