Den globale annonceomsætning ventes at vokse med over tre procent i 2023

Væksten i den digitale annoncering er stilnet af og er blandt de laveste i 20 år
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Væksten i den globale annonceomsætning ventes at puste lidt ud i 2023 efter et godt 2022, hvorefter væksten igen vil krybe opad i 2024. Det vurderer den globale bureaukoncern Dentsu i sin seneste udgave af rapporten dentsu Global Ad Spend Forecasts.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også