Mere end ni ud af ti danskere betaler for et medieabonnement

”Der er tilsyneladende en indlejret forventning i de grupper om, at et nyhedsabonnement er noget, man bør have,” siger medieforsker om nye tal fra undersøgelse af betalingsvillighed.
Foto: Tv 2/pr
Foto: Tv 2/pr

Danmark er fyldt med forbrugere, der er villige til at betale for medieabonnementer, hvilket 92 pct. aktuelt gør. Langt de fleste betaler for underholdning i forskellige former, mens 28 pct. er betalende abonnenter på en avis eller et digitalt nyhedsmedie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også