Podads forventer TV 2-aftale vil skubbe betydeligt til omsætning

Lige nu hopper mange medier og selvstændige med på Podcast-bølgen for at få en bid af et marked i vækst. Med tiden vil udbuddet dog blive standardiseret, vurderer direktør i Podads.
Podads/PR | Foto: Rasmus Fermann og Anne-Kathrine Pommergaard er ejere og stiftere af Podads.
Podads/PR | Foto: Rasmus Fermann og Anne-Kathrine Pommergaard er ejere og stiftere af Podads.

Podads’ samarbejde med TV 2, hvor podcastbureauet sælger reklamerne i stationens podcasts, forventes at øge selskabets omsætning markant, fortæller selskabets medstifter og adm. direktør Anne-Kathrine Pommergaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også