Ny forretningsmodel skal redde Vid&Sans ud af økonomisk kattepine

Mediet er gået på jagt efter fondsmidler og har brug for ”en håndfuld millioner” om året for at kunne drive en bæredygtig forretning baseret på ny gratismodel, vurderer adm. direktør.
Foto: Aarhus Universitetsforlag / Pr
Foto: Aarhus Universitetsforlag / Pr

Godt to uger før kassen med etableringsstøtte for det nystartede medie Vid&Sans var tom, trak en kommende samarbejdspartner sig, og dermed blev tæppet hevet væk under det forskningsformidlende medies forretningsmodel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også