Svenske medieinvesteringer aftog i november og december

Den negative udvikling på annoncemarkedet ved årets udgang spås at fortsætte i det nye år, hvor den svenske økonomi har kurs mod lavkonjunktur. 
Foto: Miriam Dalsgaard
Foto: Miriam Dalsgaard

Svenske annoncørers medieinvesteringer gennem svenske mediebureauer faldt i december 2022 med 11 pct, mens faldet i november lød på 19,8 pct, hvis man sammenligner de to måneder med samme periode året forinden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også