Snapchat vil bruge AR-teknologi til at tage større bidder af annoncemarkedet

Augmentet Reality lader Snapchatbrugere prøve solbriller, læbestift eller tøj, før de køber det, og dén feature er ifølge nordisk direktør Lars Bo Jeppesen en raket for Snapchat på annoncemarkedet. Forventningen til vækst i 2023 er tocifret, men dog lavere end i 2022.
Lars Bo Jeppesen, nordisk direktør i Snap Inc. | Foto: Snap PR
Lars Bo Jeppesen, nordisk direktør i Snap Inc. | Foto: Snap PR

Techselskabet Snap., som står bag det sociale medie Snapchat, så i tredje kvartal sin laveste vækst i et kvartal nogensinde på seks pct. efter et mere afdæmpet annoncesalg. Alligevel mener Lars Bo Jeppesen, nordisk direktør i selskabet bag det sociale medie Snapchat, at selskabet er i færd med at ramme en guldåre på annoncemarkedet med teknologien Augmentet Reality. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Andreas Marckmann Andreassen er adm. direktør og ansv. chefredaktør hos Fagbladet Folkeskolen. | Foto: Jacob Nielsen

Klumme: Fem ting jeg har lært om ledelse