Snapchat vil bruge AR-teknologi til at tage større bidder af annoncemarkedet

Techselskabet Snap., som står bag det sociale medie Snapchat, så i tredje kvartal sin laveste vækst i et kvartal nogensinde på seks pct. efter et mere afdæmpet annoncesalg. Alligevel mener Lars Bo Jeppesen, nordisk direktør i selskabet bag det sociale medie Snapchat, at selskabet er i færd med at ramme en guldåre på annoncemarkedet med teknologien Augmentet Reality.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Snapchat indleder samarbejde med H&M
For abonnenter