MediaWatch

De kommercielle rettigheder til Københavns Metro skifter hænder

Fra oktober får outdoorselskabet eksklusiv ret til reklamevisning på Københavns metrosstationer.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Den 3. oktober overtages de kommercielle rettigheder i Københavns Metro af outdoorselskabet Clear Channel. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs