MediaWatch

Kampagne skyder plan om at fordoble trafik på Se og Hør igang

Siden oprustning på mandskabsfronten sidste år er trafikken til Se og Hør steget betydeligt. Nu barsler chefredaktør med endnu en udvidelse af redaktionen, nye stofområder og en mulig betalingsmur på sigt. Titlen som sladderblad skal dog ikke skiftes ud - tværtimod hyldes den i ny kampagne.

Foto: Jesper Sunesen, Aller Foto & Video

Aller Medias ugeblad Se og Hør har søsat en kampagne, der markerer sladderbladets plan om at generobre og markere sig på positionen som netop et sladderblad og samtidig baner vejen for de kommende års strategiske kurs, der er lagt for Se og Hør.

En del af kampagnen er en række indslag på forskellige platforme, hvor Se og Hør takker kendte profiler som Linse Kessler, Bubber og it-iværksætteren Jesper Buch. ”Tak, for uden jer var vi ikke os” er konceptet, forklarer chefredaktør Niels Pinborg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs