MediaWatch

"Han gav os og lokaljournalistikken tørt på. Noget var sikkert velfortjent"

Mediawatchs sommerbarometer: Jørn Broch, nyhedsdirektør hos Jysk Fynske Medier, vil huske første halvår for bl.a. ét element i nyt medieforlig, mere sport på koncernens flader og en vanskelig opbygning af lytterbasen til podcasts.

Jørn Broch, nyhedsdirektør, Jysk Fynske Medier. | Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

”18. marts. Vi havde samlet alle med ledelsesansvar i koncernen til en dag i Vingstedcentret for at præsentere vores strategi frem mod 2025. Forud lå måneders forberedelse, og så var dagen i Vingstedcentret alligevel bare startskuddet.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs