MediaWatch

Discoverys streamingtjeneste udrydder reklamer på sportsindhold

Discovery+ sløjfer reklamepauserne i fodboldkampe i forbindelse med startskuddet til Superliga-sæsonen, og dermed er alt sport på streamingtjenesten nu uden annoncer.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Warner Bros. Discoverys dækning af fodbold vil fremover kunne ses uden reklamer på streamingtjenesten Discovery+, hvor der i stedet vil være bl.a. analyser og debat. Det fremgår af en pressemeddelelse.

”Alt vores sport på Discovery+ leveres uden afbrydelser, men fodbold har indtil nu været eneste undtagelse. Det laver vi om på fra denne Superliga-sæson. Så når der er pauser på de lineære kanaler, får brugerne på Discovery+ fornøjelsen af endnu mere fodboldnørderi og debat,” siger sportschef hos Warner Bros. Discovery Danmark, Søren Klæstrup, i meddelelsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs