MediaWatch

"Jeg havde ikke troet, at vi fra netop øret skulle få en medierevolution"

MediaWatchs Sommerbarometer: En ny podcastlancering, sagen om moms på kunstneriske ydelser, journalistansættelser og revolution på mediemarkedet gennem øret. Tine Smedegaard Andersen, adm. direktør for forlaget People’s, sætter ord på de største højdepunkter, nedture og beslutninger i årets første seks måneder.

Foto: PR/People's Press

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

”Vi fejrer People’s 20 års jubilæum i år, og vi havde reception den 9. juni. Det var sommer, Emma Sehested Høeg optrådte, Jens Blendstrup holdt en svidende morsom tale, og gården var fuld af forfattere, grafikere, oversættere, journalister, kunder og kolleger. Så er man en lykkelig forlægger.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs