MediaWatch

Sådan udkommer MediaWatch i løbet af sommeren

I de kommende uger udsender MediaWatch ét dagligt nyhedsbrev og opdaterer løbende med nyheder om branchen.

Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix

Inden du kan slå benene op i bilruden, mens du venter på, at ferietrafikken igen bevæger sig et par meter ned ad motorvejen, vil vi gerne informere om, at MediaWatch hen over sommeren ændrer på antallet af daglige nyhedsbreve.

I ugerne 27-31 vil MediaWatch udsende ét dagligt nyhedsbrev, der udkommer kl. 10 med et overblik over dagens vigtigste historier inden for mediebranchen.

Vi holder selvfølgelig stadig gang i nyhedsstrømmen, og skulle du have brug for at komme i kontakt med redaktionen, kan vi fanges på redaktion@mediawatch.dk

Mandag den 8. august er vi tilbage med de sædvanlige to daglige nyhedsbreve kl. 8.30 og kl. 12.30.

Med venlig hilsen og med ønske om en god sommer

Redaktionen

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Illustreret Videnskab hentede ny chefredaktør med fortid på B.T., Sam Productions meldte om sikker sejlads gennem 2021, inden modvind ramte i 2022, og rundspørge viste begrænset vilje til at betale for podcasts. Dét og meget mere kan du blive klogere på i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Flertal vil af med spilreklamer

Et flertal af den danske befolkning mener, at spilreklamer bør forbydes. Det viser en meningsmåling, som Jyllands-Posten har fået lavet.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs