Podcastbureau udvider med egne produktioner i flere spor

Podads går i sit andet regnskabsår fra at basere sig på annoncesalg i uafhængige podcasts til selv at producere indhold i egne studier for bl.a virksomheder og mediehuse. Ambitionen er at omsætte for 12 mio. kr. i år og 20 mio. kr. i 2023.
Podads-stiftere Anne-Kathrine Pommergaard og Rasmus Fermann. | Foto: Podads/PR
Podads-stiftere Anne-Kathrine Pommergaard og Rasmus Fermann. | Foto: Podads/PR

For ca. to år siden gik podcastbureauet Podads i luften med ambitionen om at sælge annoncer og kommercielle samarbejder for større podcasts og er i dag salgsbureau for 40 podcastere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også